C++ Heaven

↑ Grab this Headline Animator

Perubahan Game play dan struktur permainan Dota map 6.65



- Adjust semua –bonus gold/exp yang member Aoe setiap kawasan kematian hero daripada static kepada yang lebih static
- Membalancekan status creep.
Serangan melee yang lama
- Ganjaran XP : 25
- Ganjaran emas : 21-41
Serangan melee yang baru
- Ganjaran XP : 25
- Ganjaran emas : 18-26
Serangan jarak jauh yang lama
- Ganjaran XP: 25
- Ganjaran emas : 21-41
Serangan jarak jauh yang baru
- Ganjaran XP : 25
- Ganjaran Emas : 18-26

- Menambah 1 neutral camp yang kecil

- Meningkatkan masa buff dalam –CM daripada 45 ke 60 saat (ini bermakna 15 saat jumlah bagi setiap pemain bukan 15 saat bagi setiap turn)

- Menambah masa kematian hero untuk melihat scoreboard title

- Mengaji semula tooltips bagi setiap resepi (128284)

- Pesanan dan minimap indicator sekarang menunjukkan bila ahli kumpulan membuat pembelian

- Observer board sekarang menunjukkan ultimate cooldown(120509)

- Menambak perbaharuan pada fizikal Gem of Truesight (124547)

- Membaharui dan memulihkan hero yang tidak boleh masuk –CM

- Menambahkan visual effect kepada anja jika anda mempunyai haste powerup (83240)

- Animasi kematian yang sempurna apabila pudge menbunuh diri (17542)

- Membaikpulih tempat spawning kod untuk courier, untuk membantu ikon minimap overlap

- Mengurangkan cooldown pada Courier Morph dan menambah mini techies courier(123947)

- Membaiki Inner Beasr buff

- Membuang spike yang keluar (lagi-lagi Leshrac) watak dengan Aghanims Scepter (11289)

- Menambah effect baru kepada jeritan Queen of Pain

- Membaiki kualiti ikon pada Thunderclap panda

- Membuang gorge dalan terrain berdekatan dengan bawah lane sentinel

- Menambah visual effect untuk Scepter Huskar(20814)

- Sedikit visual pada Nightstalker(5227)

- Memusingkan sedikit arah Frozen Throne berhadapan (82193)

- Menukar model kedai Scourage daripada Graceyard kepada Tomb of Relics (114591)

- Menambah data hero pick/ban kepada replay untuk mod –CD (sama format data seperti -CM)

- Menambah pool hero informasi kepada replay untuk mod –CD (format : Pool+index.id)

- Membaik pulih masa kematian hero dan penulisan semua nama peman untuk leaver

- Menambak arahan untuk mengawal kemera (-center) yang mana mengunci kemera kepada hero anda. –centeroff jika hendak memadamnya.

- Tooltip bagi Clarified Ward

- Membaiki kebanyakan daripada typos

- Data replay: host bagi player id ialah 0 jika game telah di cread menggunakan HCL automode

- Mengadjust dimana masa kematian ditunjukkan dibahagian atas scoreboard. Nama akan ditunjukkan sekarang

- Sebahagian daripada kod minor telah dikecilkan apabila heroes diambil

- Invoker: Unit Forged Spirit sekarang ditambah pada anda punya control group apabila dicipta

- Involker : ditambah dengan Ally/Observer yang hanya effect visual apabila bermain sebelum subuh.

- Ikon baru

* Ikon baru Essence Aura
* Ikon baru Darkness
* Ikon baru Desolate
* Ikon baru Void (126145)
* Ikon baru Enchant (126145)
* Ikon baru Impetus (126145)
* Ikon baru Nature's Attendants (126145)
* Ikon baru Backtrack (126145)
* Ikon baru SA's Blink Strike (126145)
* Ikon baru Crystal Nova (118362)
* Ikon baru Death Ward (126145)
* Ikon baru Divided We Stand (126145)
* Ikon baru Dual Breath (126145)
* Ikon baru EMP (126145)
* Ikon baru Exorcism (126145)
* Ikon baru Geostrike (126145)
* Ikon baru Impale NA (126145)
* Ikon baru Juxtapose (108662)
* Ikon baru Phantom Edge (108662)
* Ikon baru Malefice (126145)
* Ikon baru Reaper's Scythe (126145)
* Ikon baru Timelock (126145)
* Ikon baru Timewalk (126145)
* Ikon baru Invoke Tornado (126145)
* Ikon baru Last Word (126145)
* Ikon baru Amplify Damage (126145)
* Ikon baru Jinada (105435)
* Ikon baru Track (105435)

0 Response to "Perubahan Game play dan struktur permainan Dota map 6.65"

Post a Comment