C++ Heaven

↑ Grab this Headline Animator

Perubahan kepada hero-hero lama dota map 6.65



Alchemist
Perubahan pada ketidak stabilan Concontion
Razzil mengeluarkan satu ketidak stabilan apabila ia membaling kepada hero pihak musuh. Setiapkali Razzil mula shake, ia akan meneruskan shake selama 5 saat. Setiap saat ia shake akan meningkatkan potensi concoction. Concoction akan akan meletup keudara jika menembak terlalu lambat.

Kadar cas : meningkat sehingga 5 saat
Kadar buffer : 1.5
Damage : meningkat sehingga 150/200/250/300
Stun : menigkat sehingga 1/2/3/4 saat
Cooldown : 16
Manacost : 90
Lagi lama ia mengecas, lagi tinggi damage yang akan kena.
Nota : Hero ini hanya mentera target. Anda tidak melepaskannya jika mereka lutsinar(jika anda tidak melepasknya pada waktu yang tepat, ia akan meletup pasa anda , damage dan stun kepada anda). Selepas casting, ia akan membina untuk 5 saat. Ia ada sedikit kadar buffer selepas itu.
Nota 2 : Alchemist mempunyai satu counter merah yang dikira dari 5 atas kepalanya. Semua orang akan nampaknya. Ia akan hilang jika alchemist mula cas kepada anda.

Anti-Mage
- Cooldown bagi Mana Void dikurangkan daripada 120/100/80 kepada 70
- Mana Break diskala meningkat daripada 16/32/48/64 kepada 28/40/52/64

Bone Flercher
- Cooldown Searing Arrow daripada 2/2/0/0 kepada 2/0/0/0

Bounty Hunter
- Memulihkan semula Jinada

Jinada terdahulu :
===============
Passive
Crit : 1.25/1/5/1/75/2/0x
Peluang Crit : 15%
Evasion : 5//10/15/20%
Peluang Evation : 15%

Jinada terbaru :
===============
Critical Strike : 1.4 /1.6/1.8/2.0x
Maim : 25% MS/AS untuk 3 saat
Cooldown : 22/17/12/7

Blood Seeker
- Bloodrage diseimbangkan daripada 6/9/12/15 kadar dan 10 cd krpada 6/7/8/9 cd. HP yang hilang kepada musuh malar 20 hp setiap saat.
Broodmother
- Emas ganjaran Spiderlings menigkat daripada 6-8 meningkat kepada 11/13 dan ganjaran XP menigkat daripada 12 ke 20.
Chaos Knight
- Titik cas ditingkatkan
- Pemulihan semula kepada Blink Strike (7225)
Reality Rift:
===============
Target kepada seorang musuh. Teleport anda, setiap images yang anda ada dan musuh kepada titik yang tidak tetap sepanjang line diantara ada berdua. Member kepada anda bonus attack damage untuk 1 kali.
Nota : Peluang agak berat, lebih kepada untuk hilang berdekatan diantara +/- 200 atau bergantung kepada extreme.

Dark Seer
- Jarak Vacuum berkurangan daripada 800 kepada 550
- Damage vaccum berkurang daripada 60/120/180/240 kepada 40/80/120/160

Death Prophet
- Bonus pergerakan Witchcraft direstorekan (3/6/9/12%)

Furion
- Force of Nature’s Treants mempunya halangan magis sebanyak 33%

Lina
- Buff bagi Fiery Soul meningkat daripada 5 kepada 7 saat.

Leshrac
- Kelajuan pergerakan menigkat daripada 300 kepada 310

N’aix
- Kelajuan bergerak meningkat daripada 300 kepada 315

Night Stalker
- Mana kos bagi Void dikurangkan daripada 300 kepada90/112/130/145 kepada 80/90/100/110

Panda
- Mengurangkan armor Fire Panda sebanyak 2, hp daripada 900/1350/1800/2200 kepada 1200 and pemulihan damage daripada 52/105/214/234 kepada 70/112/140/180
- Cooldown Primal Split daripadan 180/150/120/90 kepada 180/160/140/120

Princess of the Moon
- Starfal AoE menigkat sebannya 50 untuk membaiki isu tidak memngenai penggujung serangan anda.

Pudge
- Meat hook diskala diseimbangi. Jarak daripada 400/600/800/100 kepada 550/700/850/100/ cd daripada 14 kepada 14/13/12/11 and manacost daripada 140 kepada 110/120/130/140

Pugna
- Point cas diperbaiki
- Decrepify sekarang boleh kena kepada Nether Ward

Queen of Pain
- Intelligence meningkat sebanyak 5

Razor
- Agi tumbesaran dikurangkan daripada 2.5 ke 2.0
- Strength tumbesaran dikurangkan daripada 1.9 ke 1.7
- Manacost bagi Eye of the Storm meningkat daripada 100 kepada 100/150/200

Shadow Priest
- Cooldown Shallow Grave menigkat daripada 54/40/26/12 kepada 60/45/30/15

Silencer
- Teras damage diubahsuai sedikit daripasa 39-61 kepada 43-57

Sniper
- Kadar Shrapnel dikurangkan daripada 10 ke 8 saat
- Sharapnel Aoe dikurangkan daripada 450 kepada 325

Spectre
- Sekarang Dispersion dikeluarkan dan memantulkan damage kepada bilangan hero yang berdekatan. Jadi ia seperti kotak 1v1 tapi mengurangkan perlawanan berkumpulan.

Twin Head Dragon
- Ice Path diskala semula daripada 0.8/1.2/1.6/2.0 kepada 1.00/1.33/1.66/2.0
- Skala Ice Patch cooldown daripada 16 kepada 16/15/14/13
- Pengeluaran Macropyre diimprovekan

Ursa
- Overpower kini tidak hilang apabila BKB diaktifkan
- Overpower tidak mengganggu pergerakan anda apabila di cas

Warlock
- Cooldown Upheaval meningkat daripada 20 kepada 65 saat

Visage
Memulihan hero (124153)
Range : 600
Kelajuan pergerakan : 295
Jenis hero : intelligence
Agility : 11 + 1.3
Strength : 20 2.2
Intelligence : 21 +2.5
Grave Chill :
===============
Visage mengambil nyawa daripada target, melembabkan serangan dan kelajuan bergerak sebanyak 32%. Ia akan mendapat banus sama dengan apa yang disedutnya.
Stolen MS & AS : 32
Kadar : 3/4/5/6 (untuk anda dan target)
Manacost : 70/80/90/100
Cooldown : 10
Soul Assumption :
===============
Visage menghantar keluar satu surge of agony kehadapan seekor musuh, menyebabkan permukaan hero berdekatan (musuh dan ahli kumpulan)mendapatnya. Bagi setiap 130 damage diambil sekelilingnya, dan counter bagi soul akan meningkat 1 untuk dan berterusan selama 6 saat.
Mendapat 20 damage +60 bagi setiap cas.
Jumalah Soul Counter yang boleh diambil : 3/4/5/6
Cooldown : 7/6/5/4
Manacost : 100/120/140/160
Nota : tidak dikira damage daripada creep. Cas apabila hero kumpulan atau musuh mengambil damage
Damage hanya untuk 6 saat.
Fravekeeper’s Cloak:
===============
Passive.
Visage mengelilingi dirinya dengan tenaga magis kematian, mendapat armor fizikal dan rintangan damage magis. Tetapi, tenaga tidak akan pulih dengan setiap lapisan damage diambil dan akan mengambil masa untuk pulih kepada kekuatan maksimum. Mempunyai 4 lapisan.
Armor bagi setiap lapisan : 2/3/4/5
Tangkisan magis setiap lapisan : 4/8/12/16
Pemulihan Cloak : 14/12/10/8
Lapisan : 4
Nota : hanya bergantung kepada keafektifan damage teras pemain.
Summon Familiars:
===============
Visage memanggil 2 ekor familiar buta daripada kematian. Familiar ini mempunyai kadar serangan yang tinggi tetapi setiap daripada serangan meninggat kepada 6, menyedut ketuatan dirinya dan melemahkan mereka.
Familiar boleh bertukar menjadi batu, stun musuh yang berdekatan dan menaikkan semula nyawa dan serangan, Familiar member ganjaran yang tinggi jika tebunuh iaitu 150 bagi setiap seekor.
Level 1 : meningkat sehingga 72 damage serangan , 300 HP, 1 saat stun.
Level 2: meningkat sehingga 90 damage serangan, 400 hp, 1.25 saat stun.
Level 3 : meningkat sehingga 108 damage serangan, 500 hp, 1.5 saat stun.

Familiar mengurangkan damage dari mentera.
Cooldown bagi Stoneform : 30
Summon Cooldown : 160
Manacost : 150
Nota : Hanya boleh memanggil 2 ekor sahaja bagi setiap masa
Nota 2 : Familiar yang menjadi batu tidak boleh diserang selama 7 saat
Nota 3 : Familiar tidak akan menyerang dengan sendiri, kerana ia disebabkan dia mempunyai tenaga yang limit.

Winrunner
- Cooldown Winrunner diperbaharui daripada 30/24/20/15 kepada 15

Witch Doctor
- Paralyzing Casks sekarang mempunya damage terhadap hero 50 bagi setiap
bounce

0 Response to "Perubahan kepada hero-hero lama dota map 6.65"

Post a Comment