C++ Heaven

↑ Grab this Headline Animator

Syok Pakai Software ni









Korang penah tak terpikir nak amik video, aplication, sound daripada sesuatu website?
Dulu aku teringin sangat nak amik video daripada youtube. Tapi aku bukan nak video jerk, kadang-kadang aku nak jgak download aplication macam kat web miniclips.
Ha sekarang ni aku nak kenalkan kat korang satu software macam internet explore, mozilla firefox tapi boleh catch video dan macam-macam lagi. Dan nama software tuh ialah comet bird. Software ni bukan sajer boleh tangkap media dari sesuatu web, tapi kalau kita download video dari youtube pon cepat giler tapi dengan satu syarat, video daripada youtube tuh mesti complete loading.

Kalo korang nak kenal software ni dengan lebih dekat, korang surf web ni Korang jugak leh download percuma dari situ. Enjoy!!^^




1 Response to "Syok Pakai Software ni"

  1. AsSphere says:
    June 27, 2009 at 3:05 PM

    tapi aku lagi suke pakai videoget.. huhuh..

Post a Comment