C++ Heaven

↑ Grab this Headline Animator

Kunci Folder









Penah tak folder korang kene bukak ngan orang lain, lepas tu diorang ni edit sana, delete sini, mesti panas kan? Aku pon banyak kali kena macam tuh. So aku ambil satu software nih.. Erm memang syok, selagi diorang tak ader password kita memang tak mendapat la nak bukak folder aku. Aku kasi korang siap skali crack dier. So korang pandai-pandai la nak install nanti. ^^


Download kat sini atau sini
Semua sama cuma nak buat backup jerk, mana la tau kalau file currup ke.

Cara nak install dier pulak macam ni.
- Mula-mula korang install la folder lock tuh kat mana-mana(aku sarankan la korang install kat D:/ bukan aper maner la tau kalo pc problem sampai nak kene format. Nt korang format jerk la C:/ jangan la format D:/ ^^)
- Dah install korang bukak Folder Lock.exe
- Dier akan suruh korang set password.(Masuk password dua kali tau. Yang kali kedua tuh dier nak verify)
- Dah settle semua tuh korang pegi tekan open dan korang boleh letak aper-aper fail yang korang sayang.
- Lepastuh korang open “Folder lock patch.exe” dan korang klik “Apply Patch”
- Dan enjoylah


0 Response to "Kunci Folder"

Post a Comment