C++ Heaven

↑ Grab this Headline Animator

Dota Allstar Map. 6.62 Beta release





Ok sebelum korang start seronok, izinkan saya menerangkan beberapa benda tentang map ini. Map ini masih lagi dalam tahap Beta dan dikeluarkan oleh PlayDota. Dota 6.62 hanya satu kajian, yang dikeluarkan dengan patch warcraft 1.24 . Jadi tiada perubahan diantara map 6.61 dan map 6.62. Jika kamu jumpa sesuatu yang lain di map 6.62 daripada map 6.61, sila maklumkan kepada IceFrog.

Disini apa yang ice frog katakana tentang map ini:
Version ini seperti banyak broken ability and function. Kebanyakan code version ini banyak diubah kepada warcraft 1.24 yang sekarang digunaka, macam-macam boleh berlaku.
Tujuan pengeluaran Beta ialah untuk pengguna cuba map ini bermain sigle player mahupon multiplayer, cuba segalanya dan laportkan jika ada masalah tentang map ini.
Mengenai map 6.62, tiada perubahan diantara map ini dengan map 6.61.
Dengan pengeluaran version terbaru ini, diharap tiada masalah code yang tidak menpunyai function. Jangan menggunakan subforum untuk melaporkan apa-apa yang tidak berguna ini sebagai isu. Diharap pengguna akan melaporkan masalah-masalah untuk kami selesaikan .

Bug hanya limit kepada kelebihan, barang, arahan, mod game, kelebihan bermain, undang-undang, upgrades, masa, dan lain-lain lubang-lubang untuk bug.
Selepas kami memepasi tahap 1 percubaan(percubaan daripada korang, dan semua orang), kami akan mula mengeluarkan 5 vs 5 untuk mencari bug-bug yang tidak disedari. Korang leh download map terbaru ini jika anda mahu, tapi kami akan mengeluarkan map ini secara formal jika kami telah melepas tahap-tahap percubaan dahulu. Map ini mempunyai banyak bug jika bermain multiplayer, jadi anda amat berani untuk try dan bermain dengan orang lain?
Terima kasih atas kerjasama semua.

Dota 6.62 Beta download link:
Dota 6.62 test 2 by PlayDota
Dota 6.62 test 3 by PlayDota

Test 3:
- Baiki magic stick, essence aura, curse of the silent, last word and all spell, bergantung kepada kelebihan. Sekarang mereka harus mengikut undang-undang seperti dahulu.
- Membaiki bilang besar buffs daripada kekal sangkut apabila anda mati dengan mereka diatas macam kekuatan tuhan. (Anda tersangkut pada mayat-mayat creep atau hero yang lain.)
- Membaiki lubang-lubang tentang throne issue.
- Melakukan sedikit experiment perubahan untuk melihat adalakah masih ada fatal error adan memory glitches yang mungkin akan berlaku. Jika anda mengalaminya sila laporkan. Laporkan mengenai fatal error atau masalah visual tersangkut yang anda jumpa
Anda harus bermain map ini dengan patch Warcraft 1.24. Untuk dapatkan patch terbaru. Cek post ini.
Jadi saya rasa Blizzard sedang menunggu sehingga Dota 6.62 boleh dimain tanpa bug pada patch terbaru sebelum mengeluarkanya. Disini Icefrog mengatakan sesuatu sebelum anda melaporkan tentang bug.
Sebelum anda melaporkan sebarang bug, cuba untuk membbuktikan dan memastikannya. Anda juga perlu membandingkan dengan map 6.61 untuk memastikan isu ini unik kepada 6.62/1.24(bug yang berlainan daripada map 6.61)
Jika anda ingin melaporkan items dan bug kelebihan, sila ke thread ini, bug-bug lain sila ke sini. Mari kita bantu IceFrog melaporkan bug demi DotA.
Dipetik daripada dota-allstars-blog.blogspot.com dan di translatekan dalam BM.

0 Response to "Dota Allstar Map. 6.62 Beta release"

Post a Comment